Wednesday, March 9, 2011

Zoya - Crystal

Hi ihr,

bei all dem Lernen komme ich garnicht richtig dazu, euch schöne Lacke zu zeigen! Aber jetzt nehme ich mir die Zeit und zeige euch Zoya - Crystal. Die Farbe ist ein schönes Blau mit blauen und goldenen Flecks.
Ich habe zwei Schichten und OPI Top Coat aufgetragen und nach 6 Tagen war immer noch nichts abgesplittert! So muss das sein!

Danke fürs Vorbeischaun! Und ich wünsche euch einen schönen Mittwoch-Abend!

__________________________

Hi there,

I'm very busy. Have to learn some more biology stuff. But of cause I wanna show you a pretty polish: Zoya - Crystal. It's a blue with golden and blue flecks! Looks so gorgeous!I used two coats Crystal and one OPI Top Coat. And it lasts forever! After six days I removed it and there wasn't even a tiny chip! So cool! That's how it should be.

So thanks for looking in! Take care and enjoy your evening!

Danny