Sunday, April 3, 2011

OPI - No Spain No Gain

Hi meine Lieben,

morgen geht die Uni wieder los und ich hab gar keine Lust. Eine Woche länger noch, wäre cool! Dann hätte ich an meinem BDay wenigstens frei! Aber nein...
Hier habe ich jetzt aber erst mal OPI - No Spain No Gain für euch. NSNG ist aus der Coleccion de Espana vom Herbst 2009.
Die Farbe ist ein wunderschönes Purpurrot. Ich würde es also als Lila mit einem roten Unterton beschreiben.

Ich liebe diese Farbe wirklich sehr und ich mag sie auch das ganze Jahr über tragen! Ich kann nur sagen "Daumen hoch, OPI, für diese Farbe!" Hi my dears,

tomorrow is the first day of this new semester and I don't really feel like it!
But anyhow: here I have OPI - No Spain No Gain for you! NSNG is from the Coleccion de Espana from fall 2009.
The color is very pretty and I would describe it as a purple with a red base. So gorgeous... And I guess it is wearable in all seasons!

I really love this color and all I can say is "Thumby up, OPI, for this awesome color!"

Thanks for reading! Take care!
Danny