Saturday, July 14, 2012

essie - Bikini So Teeny

Hallöchen,

passend zum Weltuntergangswetter habe ich heute essie - Bikini So Teeny aus der gleichnamigen Sommerkollektion für euch.
Die Farbe ist ein schönes Hellblau mit einem Touch von Periwinkle. Mich erinnert der Lack sehr stark an essie - Lapiz of Luxury. Allerdings enthält BST ganz feinen Schimmer, den man auf den Nägeln leider nicht wirklich sieht. In der Flasche ist er aber sehr schön anzusehen. ;-)

Ich habe zwei Schichten aufgetragen. Und eigentlich hätte ich die Farbe eher in eine Frühlingskollektion eingeordnet, aber mir gefällt sie sehr gut.
Wie findet ihr Bikini So Teeny?

______________________

Hiya,

matching the apocalypse-weather I have essie - Bikini So Teeny from the summer collection of the same name.
The color is a pretty light blue with a hint of periwinkle. This polish looks a lot like essie - Lapiz of Luxury, beside the shimmer that BST contains. Unfortunately this shimmer isn't visible anymore once you've put it on. But it looks super pretty in the bottle. ;-)

I applied two coats. And actually I would see this color more in a spring collection than in a summer one. But I really like it either ways.
What do you think about this one?
Sunlight
Sunlight
Thanks for stopping by. Enjoy your weekend.
Danny