Wednesday, August 1, 2012

SANTE - Warm Red

Hi ihr,

momentan geht wieder viel Zeit für die Uni drauf, wie ihr bestimmt schon gemerkt habt.
Aber heute möchte ich euch einen Nagellack von einer Naturkosmetik-Marke vorstellen: SANTE - Warm Red.
Die Farbe ist ein schönes Rot mir leichtem Braun-Anteil. Der Name passt also auf jeden Fall. Für mich ist es ein herbstliches Rot. 

Mit zwei Schichten war der Lack deckend und der Auftrag war sehr angenehm. Allerdings finde ich knapp 10€ für 7ml zu teuer.

Habt ihr schon mal einen Nagellack von SANTE ausprobiert?
Und ich glaube nicht, dass dieser Lack so "naturkosmetisch" ist. In einem Nagellack ist ja nur Chemie drin, oder?

____________________

Hi there,

as you might have noticed I haven't that much time for blogging this week. Have to do some stuff for university.
But today I wanna show you a polish from a natural cosmetics brand: SANTE - Warm Red.
The color is, as the name says, a warm red. A red with brown undertones. For me it's a fall red.

It was opaque with two coats and the application was really nice. But I think 10€ ($12,30) for 7ml (0,24 fl oz) is quite expensive.

Do you think a nail polish can be natural? I thought it's impossible for a natural cosmetics brand to make natural nail polish. But maybe I'm wrong.
Have a nice day!
Danny

*This was sent to me from pinkmelon.de*