Tuesday, October 9, 2012

Fall Tape Mani

Na Mädels,

ich konnte mal wieder nicht widerstehen und musste mir OPI - Just a Little Rösti at This raufpinseln. Da ich aber auch OPI - Lucernetainly Look Marvelous tragen wollte, dachte ich mir, ich trage einfach beide.
Und dabei heraus gekommen ist eine sehr einfache, aber dennoch schöne Tape Maniküre. Wenn ich doch nur überall die Mitte getroffen hätte...

Wie gefällt euch die Maniküre und was sagt ihr zu der Farbkombination?

_____________________

Hi gals,

I couldn't resist and had to apply OPI - Just a Little Rösti at This again. But I wanted to wear OPI - Lucernetainly Look Marvelous as well, so I decided to wear them both.
The result is a super easy and quite nice tape manicure. If I just had hit the middle on all my nails...

How do you like this simple manicure? And what do you think about this color combination?
Thank you for looking in. Take care and have a nice day.
Danny