Wednesday, November 14, 2012

OPI - You Don't Know Jacques SUEDE

Hi Mädels,

ich möchte euch heute OPI - You Don't Know Jacques SUEDE vorstellen.
Die Suede-Version ist heller und wärmer als das Original. Ich würde es als goldenes Taupe bezeichnen. Ich finde den Lack wirklich schön, so wie die anderen Suede-Lacke auch, die ich von OPI besitze. Und YDKJ Suede passt wunderbar in den Herbst.

Ich trage zwei Schichten auf einer Schicht Nfu.Oh Aqua Base. Und mir gefällt der Lack sowohl matt als auch mit Top Coat. Allerdings finde ich ihn matt noch etwas schöner. 

Wie gefällt euch diese Version von YDKJ? Und wie gefällt er euch besser, matt oder glänzend?

______________________

Hi gals,

today I wanna show you OPI - You Don't Know Jacques SUEDE.
The suede-version is lighter and more warm than the original. I would say it's a golden taupe. And I think it's perfect for fall. In my opinion it's an gorgeous polish and I'm super happy that I have it (and my other suede polishes).

I'm wearing two coats over one coat of Nfu.Oh Aqua Base. And I really like it both ways, matte and shiny. But I prefere the matte version a little more. It's super pretty.

How do you like the suede-version of YDKJ? And what do you prefere, the matte or the shiny version?
Daylight
Daylight - Top Coat
Daylight Lamp - Top Coat
Thanks for looking in, take care and only two more days 'till weekend!
Danny