Thursday, December 13, 2012

nude & black French II

Huhu,

am Dienstag habe ich euch ANNY - Sandstorm vorgestellt. Heute ist mir leider an einem Finger was abgesplittert. Da ich aber keine Lust hatte, neu zu lackieren. Habe ich einfach schwarze Tips drüber gepinselt. 
Dafür habe ich essie - Licorice und scotch tape benutzt. Und danach habe ich es gleich mit essie - Matte About You matt gemacht und ich liebe es! 

Wie gefällt es euch? Mögt ihr es lieber glänzend oder in matt?

______________________

Hiya,

I've shown you ANNY - Sandstorm and today one nail chipped. And because I wasn't in the mood for painting them, I thought I could only paint my tips.
I used essie - Licorice and scotch tape. And then I matt it with essie - Matte About You and I really love it!

How do you like it? And do you prefere the matte or the glossy version?
Have a wonderful day!
Danny


PS: It's my second nude and black french. Here is my first version.