Tuesday, January 15, 2013

OPI - Skyfall

Hi Mädels,

heute haben ich OPI - Skyfall aus der gleichnamigen Kollektion für euch.
Skyfall ist ein wunderschönes Rotbraun, ein Kastanienbraun. Auf den ersten Blick wirkte der Lack etwas langweilig und ich habe lange überlegt, ob ich ihn wirklich bestelle. Aber jetzt, da ich ihn auf den Nägeln trage, bin ich sehr froh, ihn bestellt zu haben. 

Ich habe zwei Schichten Lackiert und der Auftrag war wirklich sehr unkompliziert und angenehm. Ich kann nichts negatives feststellen.

Wie gefällt euch Skyfall und habt ihr euch auch Lacke aus dieser Kollektion gegönnt?

______________________

Hi gals,

today I have OPI - Skyfall from the collection of the same name for you.
Skyfall is a really pretty reddish brown, a maroon color. When I first saw this color I wasn't sure if I need it. It looked a bit borring to me. But I'm a sucker for dark reds so I got it anyway. And I'm so glad I ordered it. It looks gorgeous on the nails.

I applied two coats and the application was really nice. There is nothing bad to say about it.

How do you like Skyfall? And which polishes did you get from this collection?
Daylight
Daylight Lamp
Thank you for looking in! Take care and have a nice day!
Danny