Monday, February 25, 2013

Orly - Angel Eyes

Huhu,

die letzten Tage hatte ich OPI - Unfor-greta-bly Blue drauf. Da der Lack aber leider doch unerwartet schnell absplitterte habe ich einfach Orly - Angel Eyes aus der Naughty or Nice Holiday 2012 Collection darüber gepinselt.
Angel Eyes hat eine klare Base und ist voller kleiner blauer Glitzerpartikel. Darüber hinaus enthält der Lack noch etwas größere holografische und goldene Partikel.

Ich denke, Angel Eyes bräuchte mindestens 3 Schichten, um deckend zu sein. Hier seht ihr jedoch eine Schicht über OPI - Unfor-greta-bly Blue. 

Ich bin wirklich zufrieden mit diesem Lack und stelle ihn mir wunderschön über sämtlichen Blautönen, aber auch Weiß und Schwarz vor. Wie gefällt er euch?

_______________________
Hiya,

the last couple days I was wearing OPI - Unfor-greta-bly Blue. But unfortunately this did chip very fast. So I applied Orly - Angel Eyes from the Naughty or Nice Holiday 2012 Collection over it.
Angel Eyes has a clear base and is packed with lots of small blue glitters. It also contains bigger golden and holografic particles.

I think, Angel Eyes would take at least three coats to get opaque. But I'm wearing one coat over OPI - Unfor-greta-bly Blue.

I'm super happy with this polish and I think it'll look great over all kind of blues and as well over white and black. How do you like it?
Daylight
Daylight
Thank you for reading! Take care and have a wonderful week.
Danny