Tuesday, February 19, 2013

Orly - Decoded

Hi Mädels,

ich möchte euch heute Orly - Decoded aus der Electronica Collection vom Herbst 2012 vorstellen.
Die Farbe ist ein sehr schönes Grau. Ich liebe graue Nagellacke. Und dieser Cremelack ist da keine Ausnahme. Decoded ist mit zwei Schichten deckend.

Um das Ganze etwas aufzupeppen, habe ich mit essie - Trophy Wife auf dem Ringfinger und auf dem Daumen kleine Highlights gesetzt. Dazu habe ich Striping Tape benutzt. Auf dem Daumen habe ich aber nur einen Streifen gemacht.

Wie gefällt euch Decoded und was sagt ihr zur Kombination mit Trophy Wife? Ich bin ganz begeistert.

_______________________
Hi gals,

I wanna show you Orly - Decoded from the Electronica Fall 2012 Collection.
Its color is a very pretty grey. I love grey polishes. And this creme polish isn't an exception. Decoded is opaque with two coats.

To pimp this manicure a bit up, I used essie - Trophy Wife and some Striping Tape on my ringfinger and my thumb. But on my thumb I only did one strip.

How do you like Decoded and what do you think about this combination with Trophy Wife? I love it.
Daylight
Daylight
Thank you for looking in. I would love to read your comments.
Danny
*PR-Sample*