Sunday, March 10, 2013

a England - She Walks in Beauty

Einen schönen Sonntag euch.
Ich möchte euch heute a England - She Walks in Beauty vorstellen. SWIB hat eine klare Base und sehr viele feine, goldene Glitzerpartikel, was den Lack golden erscheinen lässt. Darüber hinaus enthält SWIB kleineren und größeren rosafarbenen Glitzer, was dem Ganzen einen rosé-goldenen Touch gibt.

Ich habe hier eine Schicht SWIB über ORLY - Rage aufgetragen. Ich finde, die Lacke passen perfekt zusammen. Aber auch über Türkis oder Lila sieht SWIB einfach toll aus.

Wie gefällt euch der Lack? Ich freue mich schon, viele verschiedene Kombinationen auszuprobieren.

_______________________

A lovely sunday for you, gals.
I wanna show you a England - She Walks in Beauty today. SWIB has a clear base with lots of fine and golden praticles. This is why the polish appears golden. Furthermore SWIB contains small and bigger sized rosy glitters. Due to that it looks a bit rose gold-y.

I applied one coat of SWIB over ORLY - Rage. And I think that they go so well together. But SWIB looks also super pretty over turquoise or purple

How do you like this polish? I can't wait to try some other combinations.
Daylight
Daylight Lamp
Thank you for looking in. I would love to read your comments.
Danny