Monday, May 20, 2013

My first gradient attempt.

Hi Mädels,

ich wollte nun auch endlich mal Gradient Nails ausprobieren. Aber wie ihr seht, muss ich das noch üben. Die Übergänge sind leider nicht fließend geworden. Es ist also irgendwie kein richtiger Verlauf geworden.
Die benutzten Lacke sind alle von essie: Nice is Nice, Play Date und Avenue Maintain.
Mit der Farbzusammenstellung bin ich zufrieden, nur das Ergebnis muss noch besser werden. 

Was sagt ihr? Habt ihr euch auch schon mal an Gradient Nails versucht?

______________________

Hi gals,

I tried my first gradient nails. But unfortunately it's not really a gradient. I didn't get the smooth transition as I wanted it.
The polishes I used are all from essie: Nice is Nice, Play Date and Avenue Maintain. 
I really like the color combination but I'm not happy with the "gradient".

What do you think? Did you try out some gradient nails?
Daylight
Daylight Lamp
Thanks for looking in! Have a nice week!
Danny