Friday, August 2, 2013

ORLY - Smolder

Hi ihr,

ich sterbe hier vor Hitze. Deswegen geht es morgen auch wieder an den Strand. Aber heute möchte ich euch erst mal zeigen, was ich letzte Woche zum Geburtstag meines Freundes getragen habe: ORLY - Smolder.
Für mich ist das einfach das perfekte Schimmerrot. Chic, vampy und geht einfach immer.

Wie sieht es bei euch bei der Hitze mit dem Lackieren aus? Lackiert ihr genau so oft oder weniger?

_________________________

Hi there,

it's too hot here in germany. That's why I'll spend this weekend at the beach. But today I wanna show you, what I wore for my boyfriends birthday: ORLY - Smolder.
Smolder is the perfect shimmery red in my opinion. It's chic, vampy and perfect for every occasion.

How often do you paint your nails when it's that hot outside?
Sunlight
Daylight Lamp
Thank you for looking in! Hope you'll have a wonderful weekend!
Danny