Monday, September 16, 2013

I'm nude and this is just a green rösti.

Hi ihr,

bei uns ist nun wirklich der Herbst eingezogen. Sowohl meine Klamotten, als auch meine Lacke haben sich auch schon umgestellt. Und natürlich musste ich erst mal wieder OPI - Just a Little Rösti at This tragen.

Da Sally Hansen - Stocking Nude und Loden Green - beide aus der Designer-Kollektion für den Herbst 2013 - super zum Rösti passen, wollte ich die drei kombinieren. Und herausgekommen ist diese kleine, aber feine Dotticure. 
Ich finde die Kombination wirklich super und schön herbstlich. Und das Rösti mein Nummer 1-Lack im Herbst ist, ist ja sowieso kein Geheimnis.

Wie gefällt euch diese herbstliche Dotticure? Freue mich schon auf eure Kommentare.

__________________________
Hi there,

since the autumnal weather has arrived my clothes and my polishes have changed too. And of cause I had to grab my OPI - Just a Little Rösti at This and finally wear it again.

And while it was standing on my desk near to Sally Hansen - Stocking Nude and Loden Green - both from the Designer-Collection for fall 2013 -  I had to combine them. The result was this lovely and perfect for fall dotticure. 
I'm super happy with this result and of cause I'm happy to be wearing Rösti again. 

How do you like this fally dotticure? Can't wait to read your comments!
Daylight
Daylight Lamp
Thank you so much for looking in! Have a wonderful week!
Danny