Wednesday, November 20, 2013

essie - Vested Interest

Huhu,

nach Cashmere Bathrobe möchte ich euch nun auch Vested Interest aus der For The Twill Of It Kollektion vorstellen.
Vested Interest ist ein schmutziges Grün/Grau mit leicht bläulichem Unterton. Der Lack hat ein Creme-Finish und ist für mich eine wirklich schöne Herbstfarbe. Und da ich essie - School of Hard Rocks nicht besitze, habe ich bei diesem Lack zugeschlagen.
Mit zwei Schichten ist Vested Interest deckend gewesen.

Wie gefällt euch dieser Lack? Genau wie für Cashmere Bathrobe kann ich für diesen Lack auch eine Kaufempfehlung aussprechen.

______________________________
Hiya,

after Cashmere Bathrobe I have Vested Interest from the For The Twill Of It Collection for you.
Vested Interest is a green/grey creme with bluish undertones. It's a lovely fall color and since I don't have essie - School of Hard Rocks, I had to get this one. 
Vested Interest is opaque after two coats.

What do you think of this polish? I love it and you should consider getting this - just like Cashmere Bathrobe.
Daylight
Hope, you are having a wonderful day!
Danny