Thursday, January 9, 2014

The Hot, Kalahari Kiss

Hi Mädels,

Anne von Grape Fizz Nails hat oftmals so schöne Skittle-Maniküren, die sie meistens nach dem selben Schema pinselt. Dies hier ist eine meiner Favoriten. Ich wollte ihr es einfach mal nachmachen und habe mich für China Glaze - I'm Not Lion und Kalahari Kiss, sowie essie - Smokin Hot entschieden.

Ich mag diese Maniküren sehr gerne. Es ist eine schöne Methode um Farben und Finishes zu kombinieren. Und es ist eben etwas mehr, als nur mit einem Accent Nail.

Wie gefallten euch diese Maniküren und was sagt ihr zu meiner Farb-zusammenstellung?

__________________________
Hi gals,

Anne from Grape Fizz Nails wears sometimes these lovely skittle manicures. Mostly she wears them with the same principle. This one is one of my favorites. And I wanted to try it my self so I chose China Glaze - I'm Not Lion and Kalahari Kiss, as well as essie - Smokin Hot

I really like this manicure. It's a nice way to combine lovely colors and different finishes. And it's a bit more than just an accent nail.

How do you like this manicure? And what do you think about my combination?
Daylight
Daylight
Daylight
Thank you for looking in! Take care!
Danny