Sunday, June 29, 2014

essie - she's pampered

Hi Mädels,

zur Zeit trage ich meine Nägel wieder recht kurz. Das liegt zum Einen daran, dass ich meine Nägel kurz sehr gerne mag und zum Anderen daran, dass ich im Moment sehr gerne Farben trage, die mir auf kurzen Nägeln einfach besser gefallen. Und damit meine ich z.B. Neon oder eben Knallrot.

Eines meiner liebsten Knallrots ist essie - she's pampered. Ich hab den Lack jetzt vier Tage drauf gehabt und könnte ihn gleich schon wieder lackieren.
Was tragt ihr denn gerade auf den Nägeln?

___________________________
Hi gals,

at the moment I love to wear my nails quite short. And that's because I'm in the mood for colors, that I prefere on shorter nails - like neons and bright reds. And of cause I really like my short nails, haha.

One of my favorite bright reds is essie - she's pampered. I wore it for four days now and I'm thinking about applying it right again.
What do you have on your nails right now?

Daylight
Thank you for looking in! Have a wonderful sunday and leave me a comment! ;-)
Danny