Tuesday, August 5, 2014

essie - ruffles & feathers

Hi Mädels,

heute habe ich essie - ruffles & feathers aus der Haute in the Heat Summer 2014 Kollektion für euch. 
Die Farbe des Lacks ist ein knalliges, aber recht blaustichiges Grün. Ich würde sagen, es ist ein Grün mit teal-igem Unterton. Mit zwei Schichten ist der Lack deckend.

Wie gefällt euch die Farbe? Ich bin sehr glücklich mit ihr und konnte in meiner Sammlung keine Vergleichbare finden.

__________________________
Hi gals,

today I have essie - ruffles & feathers from the Haute in the Heat Summer 2014 Collection for you.
Its color is a bright and bluish green. I would say, it's kind of a tealish green. It was opaque after two coats.

How do you like this color? I really enjoy it and I don't have anything like this in my stash.
Daylight
Daylight
Thank you for looking in! Have a lovely day!
Danny