Wednesday, September 10, 2014

[Guestpost] nailpolish and other goodies

Hallo ihr Lieben!

Ich bin Jennifer und blogge sonst seid über einem Jahr auf nailpolishand other goodies.  
Die liebe Danny hat mich gefragt ob ich diese Woche einen kleinen Gastbeitrag für euch verfassen könnte und natürlich freue ich mich sehr darüber. Ich mag ihren Blog nämlich wirklich super gern und für ihre tollen Nägel würde ich wahrscheinlich alles tun. 

Ich habe lange überlegt was ich euch zeigen möchte.
In letzter Zeit bin ich etwas von Striping Tape und Nail Vinyls besessen. 
Ich liebe es, wie einfach man mit diesen kleinen “Klebestreifen” so tolle Designs zaubern kann. 
Deswegen kamen sie natürlich auch für heute wieder zum Einsatz. 
Außerdem erreichte mich letzte Woche meine Bestellung aus der Herbskollektion von I Love Nail Polish und diesen traumhaften petrolfarbenen Hololack namens Fall Semster musste ich einfach lackieren und zeigen. 

Am Ende kam also folgendes “Mosaic-French-Holo-mit-Studs“- Design heraus. 



_______________________________________

Hi everyone! 

It’s Jennifer from nailpolish and other goodies. 
Danny asked me to write a Guestpost for this week and of course I’m really excited to be here and meet you guys. I really love her Blog and I would give my right arm to have such amazing nails.

I have been thinking of a design to show you for quite a long time.
Recently I’m obsessed with Striping Tape and Nail Vinyls. I just love how easy it is to create such great designs with this tiny adhesive strips. So of course I had to use them for todays mani.
Aside from that I just got my order from the I Love Nail Polish Fall Collection and I had to show you this amazing teal holo polish called Fall Semester.




I quite like how it turned out and I’m absolutely in love with this amazing teal holo.
And finally here is a picture of Fall Semester on it's own. 


I hope you all enjoyed my little teal-colored design.
Thank you Danny for having me on your amazing blog.



 ________________________________________________________________________

Thank you, Jennifer! This polish is stunning, your nails and your design are stunning and I'm super happy to have you here today! I really love this look and you couldn't have come up with something more gorgeous than with this “Mosaic-French-Holo-mit-Studs“- Design.
Danny