Monday, September 8, 2014

OPI - My Dogsled is a Hybrid + My Voice is a little Norse

Hi Mädels,

ich hab euch auf Instagram bereits meine kleine Auswahl aus der OPI Nordic Kollektion gezeigt, die ich mir bestellt habe. Als erstes möchte ich euch My Dogsled is a Hybrid und My Voice is a little Norse vorstellen.

My Dogsled is a Hybrid ist ein grünliches Türkis und mit zwei Schichten deckend. Und ich habe zwar ein paar ähnliche Lacke, aber kein indentisches Dupe.
My Voice is a little Norse hat eine gräuliche, transparente Base und silber-holografischen Glitzer in zwei verschiedenen Größen.

Wie gefallen euch die beiden Lacke? Und wie gefällt euch die Kombination? Habt ihr euch auch schon etwas aus der Nordic Kollektion gegönnt?

___________________________
Hi gals,

I've shown you my picks from the OPI Nordic Collection on Instagram last week. And today I wanna show you My Dogsled is a Hybrid and My Voice is a little Norse.

My Dogsled is a Hybrid is a greenish turquoise and opaque after two coats. I have some similar polishes but no exact dupe.
My Voice is a little Norse has a grey, transparent base with silver holographic glitter in two sizes.

How do you like these polishes and what do you think about this combination? Did you get something from this collection?

Daylight
Daylight
Thank you for looking in! Take care!
Danny