Friday, November 28, 2014

essie - the perfect cover up

Hi Mädels,

die Weihnachtskollektion von essie ist bereits erhältlich und ich habe es erst jetzt geschafft, the perfect cover up zu lackieren. Aber hier ist er nun.
The perfect cover up stammt aus der Dress To Kilt Herbst 2014 Kollektion und ist ein dunkles und schmutziges Petrol. Der Lack deckt eigentlich in einer Schicht. Ich trage hier aber wieder zwei Schichten.

Ein wunderschöner Lack für den Herbst. Die Farbe ist wirklich sehr schön und perfekt für Mädels, die nicht gerne schwarz, aber dennoch gerne dunkel tragen.
Wie gefällt euch der Lack?

_________________________
Hi gals,

the winter collection from essie is already in stores and I haven't worn the perfect cover up yet.
The perfect cover up is out of the Dress To Kilt Fall 2014 Collection. The color is a dark and grey teal. And it's nearly a one coater but I'm wearing two coats as usual.

This is a beautyful color and perfect if you love darks but don't want to wear a plain black.
How do you like this polish?

Daylight
Daylight
the perfect cover up vs. bobbing for baubles 


Thank you for looking in. Leave me a comment to make my day!
Danny