Friday, November 21, 2014

IlNP - Black Orchid

Hi Mädels,

neulich gab es bei IlNP (I love Nail Polish) 30% auf alles. Da ich die Lacke von IlNP schon Ewigkeiten anschmachte, musste ich zuschlagen. 
Black Orchid aus der Herbst 2014 Kollektion musste natürlich auch bestellt werden. Die Farbe würde ich als dunkles Pflaume beschreiben - ein rötliches Lila mit wunderschönem, holografischem Schimmer. Der Lack deckt mit 2 Schichten.

Ich bin wirklich begeistert von diesem Nagellack. Und ich bereue es nicht, bei IlNP bestellt zu haben. 
Habt ihr die Marke schon mal getestet? Wie gefällt euch Black Orchid?

__________________________
Hi gals,

a few weeks ago IlNP (I love Nail Polish) had 30% off. And since I wanted to test these polishes for a while now, I had to order some.
And of cause I ordered Black Orchid from the fall 2014 collection. This is a deep and dark plum. It's a reddish purple with an awesome holographic shimmer. Black Orchid is opaque after two coats.

I'm so happy with this polish. I haven't regret my order.
Have you used IlNP polishes before? And what do you think of Black Orchid?

Daylight
Lightbox
Daylight Lamp

Thank you so much for looking in! Have a wonderful weekend!
Danny