Saturday, December 27, 2014

[Comparison] Picture Polish - Moscow

Hi Mädels,

nachdem ich nach vergleichbaren Lacken gefragt wurde, habe ich mal in meine Sammlung geschaut. Und ich konnte nichts finden, was mit Picture Polish - Moscow vergleichbar wäre. 

Hier habe ich die ähnlichsten Lacke mal verglichen. Es sind OPI - DS extravagance, Picture Polish - Monroe und BeYu - Violet Illusion. Es sind bei allen Lacken zwei Schichten.

Welcher der vier Lacke ist euer Favorit? 

__________________________
Hi gals,

I was asked if I know something similar to Picture Polish - Moscow. But I have nothing comparable to it. 

But here is a comparison of the most similar ones. They're  OPI - DS extravagancePicture Polish - Monroe and BeYu - Violet Illusion. These are all two coats.

Which one is your favorite?

Daylight Lamp
Daylight Lamp

Thank you for looking in! Have a wonderful weekend!
Danny