Wednesday, February 18, 2015

OPI - My Private Jet

Hey Mädels,

beim Durchstöber meiner OPI Schublade fiel mir dieses Schätzchen mal wieder auf. Und nachdem ich realisiert hatte, dass ich das gute Stück schon drei Jahre nicht mehr getragen hab, musste es natürlich sofort auf die Nägel.

Die Sprache ist von OPI - My Private Jet. Ein dunkelbrauner Lack mit goldenem Schimmer, silberfarbenen Glitzerflocken und etwas holografischem Schimmer. Der Lack deckt mit zwei Schichten.
Und wenn ihr mal schmunzeln wollt, dann guckt euch meine Swatches von früher mal an. 


Was haltet ihr von My Private Jet? Habt ihr diesen Klassiker auch in eurer Sammlung?


__________________________
Hey gals,

while I was looking through my OPI drawer, I stumbled about this beauty. After I realized I hadn't worn it for about three years now, I had to apply it immediately.

I'm talking about OPI - My Private Jet. It's a dark brown with some golden shimmer, small silver flakes and a little bit of holographic shimmer. It's completely opaque with two coats.
And if you wanna smile a little bit, look at my old swatches of this guy here.

What do you think about My Private Jet? Do you have this cult classic in your stash?

Daylight
Daylight
Daylight Lamp
Thank you so much for looking in! Take care of each other!
Danny