Friday, March 20, 2015

Cirque - Cerrillos

Hi Mädels,

ich möchte euch heute Cirque - Cerrillos aus der Heritage Collection vorstellen.
Die Farbe ist ein sehr schönes Türkis mit einem starken holografischen Effekt. Der Effekt ist deutlich ausgeprägter, als ich ihn hier einfangen konnte. Man muss Cerrillos in natura sehen.
Ich trage hier zwei Schichten.

Ich habe Cerrillos vor einigen Monaten bereits in einer Maniküre, die ich bei Magi gepostet habe, verwendet. Dabei habe ich mit ILNP - Princeton und ILNP - Fall Semester einen Gradienten gesponget und anschließen drüber gestampt. Den kompletten Post zu dieser Maniküre findet ihr hier

Was haltet ihr von Cerrillos? Und habt ihr schon Lacke von Cirque getestet?
Cirque Lacke könnt ihr im The Nailista Shop bekommen.

____________________________
Hey gals,

I wanna show you Cirque - Cerrillos from the Heritage Collection today.
It's an awesome turquoise with a strong linear holographic effect. The effect is a lot stronger in natura, but I wasn't able to capture it in its full loveliness. You need to see this polish in real life.
I'm wearing two coats here.

I've used Cerrillos in a manicure I made for Magi before. I did a gradient with Cerrillos, ILNP - Princeton and ILNP - Fall Semester and stamped over it. The full post about this manicure is here.

What do you think of Cerrillos? Have you tried polishes from Cirque already?
Cirque polishes can be bought in The Nailista Shop.

Daylight
Daylight Lamp

The Mermaid:
Daylight
Daylight Lamp
Thank you for looking in! Have a wonderful weekend!
Danny