Tuesday, March 31, 2015

Essie Flowerista Water Marble Manicure

Hi Mädels,

gestern habe ich endlich die essie flowerista spring 2015 collection im Laden entdeckt und mir vier der sechs Farben mitgenommen. Bei mir einziehen durften flowerista, ein pflaumiges Pink, blossom dandy, ein bläuliches Mint, garden variety, ein wunderschönes Teal und petal pushers, ein warmes Grau-Blau.

Da die Lacke zusammen einfach so schön aussehen, habe ich mich mal wieder an einer Water Marble-Maniküre versucht. Nur dieses Mal habe ich kein Muster in den Lack gemacht, sondern einfach die Ringe auf meine Nägel gebracht.

Habt ihr die Kollektion schon entdeckt und euch etwas aus ihr gegönnt? Und wie gefällt euch meine Maniküre?

___________________________
Hi gals,

I finally found the new essie flowerista spring 2015 collection yesterday. And since these colors are so pretty, I had to get four out of six polishes. I bought flowerista, a lovely plum-y pink, blossom dandy, a bluish mint, garden variety, an awesome teal and petal pushers, a warm blue-grey.

And because these polishes look so awesome together, I thought it was time for a water marble manicure again. But this time I dipped my nails into the water without creating any pattern into the polishes. I just wanted the curved strips on my nails.

Have you seen this collection in stores already? Did you get something? And what do you think of my water marble manicure?

Daylight
Daylight
Thank you all for looking in! Have a wonderful week. Can't wait to read your comments!
Danny