Monday, March 16, 2015

My Summer Tie

Hey Mädels,

gestern habe ich euch OPI - My Silk Tie vorstellt. Und da mir der Lack so gar nicht gefallen hat, musste noch irgendetwas drüber. Und ich habe mich für ein Stamping entschieden.

Das Motiv stammt von der MoYou Suki Collection 04 Palette und gestampt habe ich mit China Glaze - Highlight of my Summer. Dieser ist in natura tatsächlich deutlich knalliger und hebt sich etwas mehr vom silbernen Untergrund ab. Leider hat meine Kamera viel Intensität geschluckt.

Und obwohl ich My Silk Tie nicht schön finde, gefällt mir diese Maniküre wirklich sehr gut.
Was haltet ihr von meinem Rettungsversuch?

__________________________
Hey gals,

I've shown you OPI - My Silk Tie yesterday and since I wasn't that happy with how it looks, I had to add something extra. And I decided to stamp on it.

I used the MoYou Suki Collection 04 Plate for the motive and China Glaze - Highlight of my Summer for that extra pop of color. Highlight of my Summer is a lot more bright and green in natura. Unfortunately I wasn't able to capture it color-fast.

Even though I don't like My Silk Tie, I really enjoyed this manicure.
What do you think of my rescue effort?

Daylight
Daylight
Thank you for looking in! Take care!
Danny