Saturday, March 21, 2015

Picture Polish - Karma

Hi Mädels,

Picture Polish - Karma ist ein dunkles Pflaume mit ("scattered") holografischem Glitzer. Meiner Meinung nach ist in dem Ton auch etwas Braun enthalten, wodurch der Ton eine gewisse Wärme bekommt. Mit zwei Schichten ist der Lack komplett deckend.

Karma wird oft mit Zoya - Payton verglichen. Weswegen ich zunächst unsicher war, ob ich Karma überhaupt brauche. Aber ich finde die beiden sehr unterschiedlich. Payton ist deutlich heller und kühler. Ich wäre gar nicht auf die Idee gekommen, dass sie sich ähnlich sein könnten.

Wie findet ihr Karma? Mögt ihr solche dunklen Lacke mit holografischem Effekt?

_________________________
Hi gals,

Picture Polish - Karma is a dark Plum with scattered holographic shimmer. I think, there is a little bit of brown in it as well, which gives Karma a little bit of warmth. I'm wearing two coats here.

I saw a lot of comparisons of Karma and Zoya - Payton on the internet. So I thought, they might be similar. But they're definitely not. Payton is a lot lighter and cooler-toned. I don't think, they are something like dupes.

What do you think about Karma? Do you like such dark colors with a holographic effect?

Daylight
Daylight
Thank you for looking in! Have a wonderful weekend! And if you wanna make my day, leave me a comment! :)
Danny