Tuesday, March 3, 2015

Watercolor Nails

Hi Mädels,

ich habe mich an einer Watercolor Maniküre á la Spektor's Nails versucht. Benutzt habe ich dafür blanc, bachelorette bash und dj play that song von essie. Wenn ihr sehen wollt, wie das Ganze gemacht wird, schaut euch mal das Video an.

Allerdings hat mir das Ergebnis bei diesem Versuch nicht so gefallen. Weswegen ich es mit essie - blanc und OPI - Vant to bite my Neck? erneut versucht habe. Den Post dazu findet ihr hier.

Was haltet ihr von Watercolor Maniküren? Und welche Version gefällt euch besser?

___________________________
Hi gals,

I dabbled on a Watercolor Manicure á la Spektor's Nails. I've used blanc, bachelorette bash and dj play that song from essie for it. If you wanna know how I did this, check out this videotutorial.

However I wasn't really happy with this result, so I tried it with essie - blanc and OPI - Vant to bite my Neck? again. The full post about that combination is online here.

What do you think of Watercolor Manicures? And which version do you prefer? 


The second try: 
Thank you so much for looking in! Can't wait to read your comments.
Danny