Friday, May 15, 2015

& other Stories - Doric Cream

Hi Mädels,

wisst ihr, was ich noch mehr mag als pastellgelbe Lacke? Sehr helle, pastellgelbe Lacke.
& other Stories - Doric Cream ist ein sehr helles Pastellgelb. Es ist die helle Schwester von & other Stories - Ease Vanilla. Und auch hier musste ich wieder vier dünne Schichten lackieren. Ich weiß nicht, ob alle & other Stories Lacke so viele Schichten brauchen oder ob es wirklich am Pastellgelb liegt.

Die Farbe ist Perfektion. Sie ist das perfekte Pastellgelb. Jetzt müsste nur noch die Qualität etwas besser sein. Aber da ich die Farbe so liebe, kann ich auch mit den vier Schichten leben. Schnell getrocknet ist der Lack trotz dessen.

Was haltet ihr denn von Doric Cream? Und welche Nuance gefällt euch besser: Doric Cream oder Ease Vanilla?

_____________________________
Hi gals,

do you know what I love more than a pastel yellow? An even paler pastel yellow.
& other Stories - Doric Cream is a super pale pastel yellow. It's the light sister of & other Stories - Ease Vanilla. I had to apply four thin coats here as well. I'm not sure if all & other Stories polishes need that many coats or if it's just the color family.

This color is perfection. It's the perfect pastel yellow. If only the quality was a bit better. But since I love this color, I can deal with applying four coats. 

What do you think of Doric Cream? And which shade do you prefer: Doric Cream or Ease Vanilla?

Daylight
Daylight
Thank you again for looking in! Hugs and Kisses!
Danny