Monday, May 4, 2015

Picture Polish - Cherish

Hi Mädels,

heute möchte ich euch Picture Polish - Cherish vorstellen.
Dieser Lack stammt aus der Collaborations 2015 Kollektion und ist ein wunderschönes Nude mit dem für Picture Polish typischen geschretterten, holografischen Schimmer. Cherish ist also dezent und hat gleichzeitig noch das gewisse Etwas. Ich trage hier zwei dicke Schichten.

Ich liebe diesen Lack. Für ein gutes Nude bin ich immer zu begeistern. Und "scattered" holografischer Schimmer ist für mich der schönste Schimmer.
Was haltet ihr denn von Cherish? Wäre er etwas für euch?

__________________________
Hi gals,

today I wanna show you Picture Polish - Cherish.
This beauty is from the Collaborations 2015 Collection. It's a lovely nude with Picture Polish's signature scattered holographic shimmer. It's nude, but definitely not boring. I'm wearing two coats here.

I love this polish. I always love a great nude. And I absolutely love scattered holos. So this seems to be perfect for me, right?
What do you think of Cheris? Would you wear it?

Daylight
Daylight
Thank you so much for looking in! Can't wait to read your comments.
Danny