Thursday, June 25, 2015

Colors by Llarowe - Sexy Mother

Tag die Damen,

heute habe ich einen der schönsten blauen und holografischen Lacke meiner Sammlung für euch: CbL - Sexy Mother.
Die Base des Lacks ist dunkelblau und sehr, sehr deckend. Ich trage hier tatsächlich nur eine Schicht. Da die blaue Base so deckend ist, überdeckt sie auch den holografischen Schimmer etwas, wodurch dieser nicht in allen Farben des Regenbogens sondern bläulich schimmert. Es sieht einfach wunderschön aus. Und wie gesagt: dies hier ist ein One Coat Wonder.

Sexy Mother ist mein erster und bislang einziger Lack von CbL. Aber nachdem er mich so umgehauen hat, glaube ich nicht, dass es nur bei ihm bleiben wird. 

Wie gefällt euch dieser Lack? Habt ihr vielleicht Empfehlungen von CbL für mich?

___________________________
Hello there,

today I have one of the prettiest blue and holographic polishes from my collection for you: CbL - Sexy Mother.
It's a dark blue and super opaque base. I'm wearing just one coat. And since it's so opaque, it covers the holographic shimmer. It looks like a blue holographic shimmer. But as you can see in the bottle it is silver. And yes, again: it's a one coat wonder.  

Sexy Mother is my first and so far only CbL polish. But since this polish knocked my socks off, I have to get some more.

How do you like this polish? And do you have any recommendations for me?


Sunlight
Daylight
Daylight Lamp
Thank you so much for looking in! Have a lovely day!
Danny