Thursday, June 4, 2015

Colour Alike Gradient

Hey Mädels,

ich hatte mal wieder Lust auf einen Farbverlauf auf den Nägeln. Benutzt habe ich dieses Mal Colour Alike - 510 und Colour Alike - 511 dafür. Meiner Meinung nach lassen sich holografische Lacke besser verblenden, als beispielsweise Cremelacke. Leider geht der dezente holografische Effekt dieser beiden Schätze auf den Fotos etwas unter. 

Ich hoffe, euch gefällt meine heutige Maniküre.

______________________________
Hey gals,

I felt like some gradient nails again. And this time I've used Colour Alike - 510 and Colour Alike - 511. In my opinion holographic polishes blend together way better than other finishes do. Unfortunately the holographic effect of these two doesn't show up on the pictures. 

I hope, you like it.


Daylight
Daylight
Thank you for looking in! Have a wonderful day!
Danny