Tuesday, June 2, 2015

Painted Polish - Buzzed on Blue

Hi Mädels,

nachdem ich seit Ewigkeiten die Lacke von Painted Polish angeschmachtet habe, durften nun endlich drei Lacke bei mir einziehen. Als erstes möchte ich euch Buzzed on Blue vorstellen.
Buzzed on Blue hat eine dunkelblaue Jelly-Base mit silber-holografischem Glitzer. Die Base überdeckt den Glitzer, wodurch dieser blau-holografisch funkelt. Der Lack deckt mit zwei Schichten.

Ich bin absolut verliebt in diesen Lack und bin froh, meinem Schmachten endlich nachgegeben zu haben. Ich bin mir sicher, dass das nicht meine letzten Lacke von Painted Polish gewesen sein werden.

Wie gefällt euch Buzzed on Blue? Und habt ihr Painted Polish auch schon getestet?

_______________________________
Hi gals,

I wanted to try Painted Polish since I came across them for the first time. And I finally caved in and bought some. First I have Buzzed on Blue for you.
Buzzed on Blue is a dark blue jelly with silver holographic glitter. That jelly base covers up the glitter particles, therefore they flash like blue glitter. I'm wearing two coats here.

I'm so in love with this polish. And I'm super glad that I finally got me some. This would have been my last order, I think.

How do you like Buzzed on Blue? Have you tried Painted Polish already?

Daylight
Daylight
Sunlight
Thank you so much for looking in. Have a lovely sunday.
Danny