Sunday, August 9, 2015

OPI - Get Your Number

Huhu,

heute habe ich OPI - Get Your Number aus der Mariah Carey Frühlingskollektion von 2013 für euch.
Es handelt sich hierbei um einen der Liquid Sand-Lacke von OPI. Das heißt, dass der Lack matt und rau trocknet. Der Lack an sich ist ein strahlendes Blau mit einem Jelly-Finish. Dazu ist aber noch voll gepackt mit holografischem Schimmer und Glitzer und den feinen Sandkörnern. Ich trage hier drei Schichten.

Meine Liebe für Sandlacke kam spät, dann aber heftig. Auch wenn der Trend schon wieder rum ist, bleibe ich meinen Sandlacken treu. Und Get Your Number ist ein wunderschöner Lack für Liebhaber blauer und rauer Lacke.

Wie gefällt euch Get Your Number? Und habt ihr auch noch Freude an Sandlacken oder habt ihr sie bereits satt?

____________________________
Hiya,

today I have OPI - Get Your Number from the Mariah Carey Spring 2013 Collection for you.
This is one of OPI's Liquid Sand polishes, which dry matte and rough. The polish itself has a bright blue jelly base with holographic shimmers and glitters as well as fine sand grains. I'm wearing three coats here.

It took me a while to finally get into textured polishes. But once my love for them started, it never ends. I know, that this trend is kind of over, but I still love them and will continue wearing them. And Get Your Number is perfect for lovers of blue and textured polishes.

How do you like Get Your Number? And do you still enjoy sand polishes?

Daylight
Daylight
Thank you for looking in! Can't wait to read your opinion of textured polishes.
Danny