Monday, October 12, 2015

China Glaze - Drink up Witches & Cackle if You want to

Hey Mädels,

ich stimme mich langsam auf Halloween ein und deswegen möchte ich euch heute zwei Lacke der China Glaze Ghoul's Night Out Halloween 2015 Kollektion vorstellen.

Drink up Witches ist ein wunderschönes Neongrün. Ich trage hier drei Schichten ohne eine weiße Base.
Cackle if You want to hat eine klare Base vollgepackt mit schwarzem und lilafarbenem, mattem Glitzer in verschiedenen Größen. Die lilafarbenen Partikel sind dazu in zwei Nuancen gestreift und sehen somit aus, wie die langen Strümpfe von Hexen. Ich trage hier eine Schicht über Drink up Witches.

Das Neongrün ist genau nach meinem Geschmack und den Glitzertopper finde ich wirklich gelungen. Besonders wegen der gestreiften Partikel.

Wie gefallen euch die beiden Lacke? Und freut ihr euch auch schon auf Halloween?

_____________________________
Hey gals,

I'm already looking forward to Halloween and my nails do so too. And that's why I have two polishes from the China Glaze Ghoul's Night Out Halloween 2015 Collection for you today.

Drink up Witches is a stunning neon green. I'm wearing three coats without any white base here.
Cackle if You want to is a clear base with lots of black and purple matte glitters in different sizes. The purple glitters are striped in two shades and look like these longer witch socks. How awesome is that? This is one coat over Drink up Witches.

I love that neon green and I think the purple particles are hilarious. And they combine so nicely.

What do you think of these two polishes? Are you looking forward to Halloween as well?

Daylight
Daylight
Thanks so much for looking in! Have a spooky day, witches!
Danny