Monday, November 9, 2015

Nine Zero Lacquer - Corn Maize

Hey Mädels,

ich möchte euch heute Nine Zero Lacquer - Corn Maize aus der Harvest Festival Herbst 2015 Kollektion vorstellen.
Corn Maize ist ein strahlendes Senfgeld mit feinem holografischen Schimmer. Und natürlich ist der holografische Effekt in natura deutlich intensiver als ich ihn einfangen konnte. Der Lack deckt mit zwei einfachen Schichten.

Ihr wisst, ich habe eine schwäche für Senfgelb. Und ihr wisst, ich liebe Holo. Corn Maize gefällt mir also wirklich gut. Und es ist auch das erste Senfgelb mit holografischem Schimmer, welches ist bisher gesehen habe. Endlich mal wieder etwas neues in der Lack-Welt.

Was haltet ihr von Corn Maize? Gefällt er euch?

____________________________
Hey gals,

I wanna show you Nine Zero Lacquer - Corn Maize from the Harvest Festival Fall 2015 Collection today.
Corn Maize is a bright mustard yellow with linear holographic shimmer. And of cause the holographic effect is in natura a lot stronger than it appears on my pictures. I'm wearing two easy coats here.

You know, I love mustard yellow and I love holo. Corn Maize is really right up my alley and I haven't seen a holographic mustard yellow before. So yeah for something new in the polish world.

What do you think of Corn Maize? Do you like it?

Daylight
Daylight Lamp
Thank you so much for looking in! Have a wonderful monday!
Danny